top of page

Run Happier



Dags att bygga en starkare löparkropp. Jag har bestämmt mig för att ändra lite på min träning. Fram till nu har jag mest gått på känsla och inte brytt mig om det man brukar kalla kvalitetspass.

Första halvåret av 2017 kommer jag att se som en grundträningsperiod där jag kompletterar min egen njutningslöpning och mina långpass med att träna med Mindful Running.

I det träningspaket som jag valt, Run Happier, ingår det intervallträning, tempoträning, funktionell träning och långpass i lugnt tempo. Alla delarna som ingår tror jag kommer att ge mig en starkare och kanske lite snabbare löparkropp. Förhoppningsvis gör den mer allsidiga träningen också att jag slipper framtida skador.

Förutom Run Happier paketet kommer jag att komplettera med egna långpass. Någon gång i månaden blir det ett rejält testpass vad det gäller längd.

Det kommer att bli mycket intressant att se vad detta upplägg kommer att leda till. Hoppas och tror att det blir possitivt.


bottom of page